Kutatólabor

Döntések és stratégiák hátterében

Személyre szabott kutatási megoldásokon keresztül az innovativitást fejlesztjük: vezetői döntéseket, fejlesztési elképzeléseket, stratégiákat alapozunk meg, követünk nyomon és igazolunk vissza. A Kutatólabor a Kreater Társadalmi Innovációs Ügynökség piac- és véleménykutató részlege. 

Piac- és véleménykutatást végzünk a piacfelméréstől az ügyfél-szegmentáción át az elégedettség-mérésig, valamint kutatási tanácsadást nyújtunk és innovatív kutatási módszereket fejlesztünk. A legegyszerűbb kutatási igényben is az innováció lehetőségét kutatjuk, hogy olcsóbbak, gyorsabbak és hatékonyabbak legyünk. 


Leggyakrabban ilyen kutatási igényekkel fordulnak hozzánk:

  • mennyire ismert a márkám/nevem a számomra fontos fogyasztói/lakossági körben?
  • hogyan látják a márkát, szervezetet, terméket, szolgáltatást a használók/fogyasztók és a nem használók/fogyasztók?
  • mennyien olvassák/használják/látják a termékeimet, reklámaimat, stb.?
  • kiket érek el?
  • milyen csoportokat határozhatnék meg a fogyasztóimon/használóimon belül, hogy utána célzottan kommunikáljak feléjük?
  • mit változtassak a termékemen, szolgáltatásomon, megjelenésemen, kommunikációmon, hogy többen vegyék/használják/kattintsanak/szeressék?
  • a fogyasztók/használók/érintettek fejében hogyan szerepel a márkám/szervezetem és hogyan szerepelnek a versenytársak?

Szerintünk ezekben vagyunk jobbak másoknál:

  • speciális kutatási igények 
  • minőségi, de költséghatékony megoldások
  • saját kutatások szakértő támogatása tanácsadás keretében
  • validálás: annak kutatás-alapú eldöntése, hogy a kitalált ötletre/termékre/szolgáltatásra van-e valódi igény
  • monitoring: folyamatos mérőrendszer kidolgozása és felállítása, hogy folyamatosan legyenek visszajelzést biztosító adatok a működésről
  • érthető és látványos prezentációk
  • az eredményeken alapuló érdemi következtetések, tanácsok, stratégiai javaslatok

© Kutatólabor | Kreater-csoport Kft. 2010-2015.